ზეპირმეტყველების შეფასების რუბრიკები
კრიტერიუმები
|
არა
|
იშვიათად
|
ხშირად
|
ყოველთვის
|
მიზნისა დასამეტყველო სიტუაციისადრესატისგათვალისწინებითირჩევს შესაბამისარავერბალურსაშუალებებს (ჟესტს,მიმიკას, ინტონაციას);
| ||||
შესაბამისი ლექსიკისგამოყენებით,თანამიმდევრულობისადა აზრობრივიშესაბამისობის დაცვითგადმოსცემს სათქმელისშინაარსს
| ||||
გამოკვეთს მთავარსათქმელს/ ამახვილებსყურადღებას ყველამნიშვნელოვანდეტალზე
| ||||
მოჰყავს პარალელებიპირადიგამოცდილებიდან, სხვატექსტებიდან თუ კინო/ანიმაციურიფილმებიდან
| ||||
იცავს ელემენტარულენობრივ ნორმებს
| ||||
იყენებს საყრდენებსშესაბამისად
|
არა
|
იშვიათად
|
ხშირად
|
ყოველთვის
| |
პირობასთან შესაბამისობა
| ||||
იცავს დროის ლიმიტს
| ||||
მიზნის შესაბამისად გადმოსცემსინფორმაციას
| ||||
კომუნიკაციური უნარ–ჩვევები
| ||||
გასაგებად აყალიბებს მოსაზრებას
| ||||
მოჰყავს შესაბამისი მაგალითები
| ||||
ენობრივი უნარ–ჩვევები
| ||||
ადეკვატურად იყენებსარავერბალური კომუნიკაციისელემენტებს (მაგ. ჟესტიკულაციას,მიმიკას...)
|
პრეზენტაცია
კრიტერიუმი
|
დიახ
|
არა
|
ნაწილობრივ
|
რეკომენდაცია
|
მითითებული გეგმის მიხედვითწარმოადგენს პრეზენტაციას
| ||||
ყურადღებას ამახვილებს მთავარსაკითხებზე
| ||||
იყენებს არავერბალურიკომუნიკაციის ელემენტებს
| ||||
საუბრობს თავისუფლად,გარკვევით
| ||||
იყენებს შესაბამის თვალსაჩინოებას(საჭიროების შემთხვევაში)
| ||||
პასუხობს თემის ირგვლივ დასმულშეკითხვებზე
|
დისკუსია
კრიტერიუმი
|
დიახ
|
არა
|
ნაწილობრივ
|
რეკომენდაცია
|
აქტიურად მონაწილეობსდისკუსიაში, იცავს მის წესებს
| ||||
სწორად, თემის შესაბამისად სვამსკითხვებს
| ||||
დასმულ კითხვაზე სცემსგააზრებულ, დასაბუთებულპასუხს
|
გაკვეთილში ჩართულობის შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმი
|
დიახ
|
არა
|
ნაწილობრივ
|
რეკომენდაცია
|
ყოველთვის მონაწილეობს და ხშირადწარმართავს კიდეც საკლასო მსჯელობას
| ||||
გამართულად მეტყველებს, აქვს მდიდარილექსიკა და შემოქმედებითად იყენებსენობრივ–გამომსახველობით საშუალებებს
| ||||
ყოველთვის დამაჯერებლად დაარგუმენტირებულად წარმოადგენს თავისმოსაზრებას
| ||||
უსმენს სხვებს და საკუთარ მოსაზრებასგამოთქვამს მოსმენილზე დაყრდნობით.კორექტულია და ამჟღავნებს სხვისი აზრისმიმართ პატივისცემას
|
ჯგუფური მუშაობის შეფასების რუბრიკა
კრტერიუმები
|
არა
|
იშვიათად
|
ხშირად
|
ყოველთვის
|
ჯგუფის ყველა წევრიჩართულია
| ||||
ჯგუფის წევრები უსმენენერთმანეთს
| ||||
ჯგუფის წევრებითანამშრომლობენ (აზრისგამოხატვის თანაბარიპირობები)
| ||||
ჯგუფის პრეზენტაციაშეესაბამება მოთხოვნებს(პრეზენტაციის შეფასებისრუბრიკას)
| ||||
ჯგუფი პასუხობსშეკითხვებს
| ||||
ჯგუფი იცავს დროისლიმიტს
|
გაწაფულად კითხვა
კრიტერიუმები
|
არა
|
იშვიათად
|
ხშირად
|
ყოველთვის
|
კითხულობს ხმამაღლა დაგარკვევით.
| ||||
თავისუფლადკითხულობს ნაცნობ დაუცნობ სიტყვებს.
| ||||
ხმამაღლა კითხვისასიცავს პაუზას სასვენნიშნებთან.
| ||||
კითხულობს სათანადოინტონაციით, იცავსტემპს.
|
0 коммент.:
Отправить комментарий