შეფასების რუბრიკები


ზეპირმეტყველების შეფასების რუბრიკები

კრიტერიუმები
არა
იშვიათად
ხშირად
ყოველთვის
მიზნისა დასამეტყველო სიტუაციისადრესატისგათვალისწინებითირჩევს შესაბამისარავერბალურსაშუალებებს (ჟესტს,მიმიკასინტონაციას);




შესაბამისი ლექსიკისგამოყენებით,თანამიმდევრულობისადა აზრობრივიშესაბამისობის დაცვითგადმოსცემს სათქმელისშინაარსს




გამოკვეთს მთავარსათქმელსამახვილებსყურადღებას ყველამნიშვნელოვანდეტალზე




მოჰყავს პარალელებიპირადიგამოცდილებიდანსხვატექსტებიდან თუ კინო/ანიმაციურიფილმებიდან




იცავს ელემენტარულენობრივ ნორმებს




იყენებს საყრდენებსშესაბამისად







არა
იშვიათად
ხშირად
ყოველთვის
პირობასთან შესაბამისობა




იცავს დროის ლიმიტს




მიზნის შესაბამისად გადმოსცემსინფორმაციას




კომუნიკაციური უნარჩვევები




გასაგებად აყალიბებს მოსაზრებას




მოჰყავს შესაბამისი მაგალითები




ენობრივი უნარჩვევები




ადეკვატურად იყენებსარავერბალური კომუნიკაციისელემენტებს (მაგჟესტიკულაციას,მიმიკას...)






პრეზენტაცია
კრიტერიუმი
დიახ
არა
ნაწილობრივ
რეკომენდაცია
მითითებული გეგმის მიხედვითწარმოადგენს პრეზენტაციას




ყურადღებას ამახვილებს მთავარსაკითხებზე




იყენებს არავერბალურიკომუნიკაციის ელემენტებს




საუბრობს თავისუფლად,გარკვევით




იყენებს შესაბამის თვალსაჩინოებას(საჭიროების შემთხვევაში)




პასუხობს თემის ირგვლივ დასმულშეკითხვებზე






დისკუსია

კრიტერიუმი
დიახ
არა
ნაწილობრივ
რეკომენდაცია
აქტიურად მონაწილეობსდისკუსიაშიიცავს მის წესებს




სწორადთემის შესაბამისად სვამსკითხვებს




დასმულ კითხვაზე სცემსგააზრებულდასაბუთებულპასუხს






გაკვეთილში ჩართულობის შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმი
დიახ
არა
ნაწილობრივ
რეკომენდაცია
ყოველთვის მონაწილეობს და ხშირადწარმართავს კიდეც საკლასო მსჯელობას




გამართულად მეტყველებსაქვს მდიდარილექსიკა და შემოქმედებითად იყენებსენობრივგამომსახველობით საშუალებებს




ყოველთვის დამაჯერებლად დაარგუმენტირებულად წარმოადგენს თავისმოსაზრებას




უსმენს სხვებს და საკუთარ მოსაზრებასგამოთქვამს მოსმენილზე დაყრდნობით.კორექტულია და ამჟღავნებს სხვისი აზრისმიმართ პატივისცემას







                                      ჯგუფური მუშაობის შეფასების რუბრიკა

კრტერიუმები
არა
იშვიათად
ხშირად
ყოველთვის
ჯგუფის ყველა წევრიჩართულია




ჯგუფის წევრები უსმენენერთმანეთს




ჯგუფის წევრებითანამშრომლობენ (აზრისგამოხატვის თანაბარიპირობები)




ჯგუფის პრეზენტაციაშეესაბამება მოთხოვნებს(პრეზენტაციის შეფასებისრუბრიკას)




ჯგუფი პასუხობსშეკითხვებს




ჯგუფი იცავს დროისლიმიტს






გაწაფულად კითხვა

კრიტერიუმები
არა
იშვიათად
ხშირად
ყოველთვის
კითხულობს ხმამაღლა დაგარკვევით.




თავისუფლადკითხულობს ნაცნობ დაუცნობ სიტყვებს.




ხმამაღლა კითხვისასიცავს პაუზას სასვენნიშნებთან.




კითხულობს სათანადოინტონაციითიცავსტემპს.






0 коммент.:

Отправить комментарий